Cu ciobanul Ghita, Vodafone Romania incearca sa-si promoveze Supernet-ul 4G. Cuponiada Vodafone poate fi denumit concursul!
Au si un concurs, dar trebuie sa ai norocul sa dai peste un promoter de-al lor sau sa primesti talonul de concurs prin posta!
Marketingul Vodafone Romania uita ca se afla in Romania si prin posta nu ne ajunge niciodata factura, iar promoterii dau taloanele prietenilor si familiei! Asa ca pentru omul de rand abia daca mai ajung taloane!
Apoi, daca ai avut noroc sa primesti talonul, completeaza-l si deplaseaza-te la orice magazin Vodafone. Ai grija sa fie magazin Vodafone, nu dealer Vodafone. Mai e o loterie si aici, pentru ca dealerii Vodafone trebuie sa-si faca magazinul aproape la fel cu cele ale operatorului!
Au si un concurs, dar trebuie sa ai norocul sa dai peste un promoter de-al lor sau sa primesti talonul de concurs prin posta!
Marketingul Vodafone Romania uita ca se afla in Romania si prin posta nu ne ajunge niciodata factura, iar promoterii dau taloanele prietenilor si familiei! Asa ca pentru omul de rand abia daca mai ajung taloane!
Apoi, daca ai avut noroc sa primesti talonul, completeaza-l si deplaseaza-te la orice magazin Vodafone. Ai grija sa fie magazin Vodafone, nu dealer Vodafone. Mai e o loterie si aici, pentru ca dealerii Vodafone trebuie sa-si faca magazinul aproape la fel cu cele ale operatorului!
Cum sa participi la concurs?
Pentru a putea participa la promotie, participantii trebuie sa completeze cu datele de contact, talonul de concurs primit acasa prin posta sau de la promoterii Vodafone. Talonul completat trebuie dus in orice magazin Vodafone pentru a putea intra in tragerea la sorti.
Premii:
5196 x premiu Vodafone - nu stim inca
5196 x premiu Vodafone - nu stim inca
6 x tableta Vodafone Smart Tab 4G
Mai multe detalii despre concurs si regulament puteti gasi pe site-ul organizatorului, vodafone.ro
Conform rezultatelor financiare pentru trimestrul încheiat la 30 iunie 2015, consumul de date mobile a crescut cu 128,7% în trimestrul încheiat la 30 iunie 2015, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut
Conform rezultatelor financiare pentru trimestrul încheiat la 30 iunie 2015, consumul de date mobile a crescut cu 128,7% în trimestrul încheiat la 30 iunie 2015, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu