marți, 19 ianuarie 2016

Fan Chat Simona Halep

Simona Halep a fost luata la intrebari de australieni.

Dupa victoria din prima runda, tenismena noastra a raspuns la cateva intrebari ale fanilor.

Intrebata care e cea mai buna prietena a ei din circuitul WTA, Simona a dezvaluit ca se intelege bine cu Petra Kvitova.

"Nu pot spune ca am o prietena buna, dar cu Kvitova ma inteleg cel mai bine", a spus Simona.

In ceea ce priveste orasul favorit: "Imi place Parisul. Am castigat acolo cand eram la juniori".

Cand vine vorba de alte sporturi, Simona recunoaste ca are o pasiune pentru fotbal.

"Imi place sportul si din cand in cand joc si fotbal. Dar nu mult, pentru ca risc sa ma accidentez. De asemenea, cand eram mica, am mai facut handbal", a conchis aceasta.

Simona Halep participa in aceasta perioada la Australian Open, unde in turul doi o va intalni pe Jarmila Gajdosova.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu