duminică, 3 ianuarie 2016

Machidonii intre ei: Gigi Becali despre Hagi

Gigi Becali a povestit cum a fost la un pas sa-l convinga pe Gica Hagi sa revina in fotbal, la doi ani de la retragerea lui.

Totul s-a petrecut in 2003, dupa un meci jucat de Steaua la Liverpool.

"Eram pe aeroport, la Liverpool, dupa meci, a doua zi de dimineata. Asteptam avionul, stateam la o cafea. Totul a inceput cu o gluma, apoi s-a transformat in ceva serios. Hagi era in dreapta mea si i-am zis direct: 'Gica, la anul vreau sa atac grupele Ligii Campionilor. Vorbesc serios. Hai, vino sa ne ajuti sa ajungem acolo. Nu te intorci sa joci la Steaua'", a povestit Becali in cartea sa, scrisa in inchisoare, anunta editia tiparita a cotidianului Gazeta Sporturilor.

"Cand s-a intors catre mine, a vazut ca nu glumeam. Avea aproape 39 de ani, nu pacalise niciodata fotbalul. I-am spus ca va face fata fara probleme. Nea Imi Ienei, care era si el acolo, m-a ajutat. A adaugat ca Piti (antrenorul din acea vreme - n.red.) nu va fi nebun sa-l puna la antrenamente, sa faca aceleasi lucruri ca jucatorii tineri. El venea cu experienta, cu setea de fotbal", a mai scris acesta.

Revenirea pe teren a "Regelui" nu s-a mai produs insa: "N-a zis nici da, nici nu. L-am vazut, asa, derutat. 'Gigi, mi-e greu, ma, iar sa intru in cantonamente, sa stau prin hoteluri, abia am scapat de astea, acum ce sa fac, ma bag iar? De ce crei ca m-am lasat?', m-a intrebat. Lui nu-i era ca nu mai poate pe teren, acolo nu se facea de ras, dar se temea de deplasari, de zboruri, de toate problemele astea...", a conchis patronul Stelei.

Gica Hagi (49 de ani) a jucat in cariera sa la Farul Constanta, Sportul Studentesc, Steaua, Real Madrid, Brescia, Barcelona si Galatasaray.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu