sâmbătă, 11 iunie 2016

Euro 2016: Ganduri dupa Franta - Romania 2-1


Am jucat ca niciodată, am pierdut ca întotdeauna !

Nici nu stiu cu ce sa-ncep. Hai sa-ncep cu Payet.

A fost surpriza serii pentru mine. Nu pentru superba execuție ("un fleac ne-a ciuruit") ci pentru prestația din seara asta.

Îți spun sincer știam de el ca a jucat în Franța apoi l-a luat West Ham si atît. Am remarcat cit potențial are (ruperi de ritm, viteza,dribling fin inteligenta tactica, execuție etc.) si cit de mult poate să mai progreseze. De acum îl voi urmări foarte atent.

 Îți dai seama ce fierbinte-i telefonul impresarului! Cit despre noi, cu Dumnezeu înainte (apropo de iconițe). Jucam foarte bine si pierdem ca de obicei ( operația reușită , pacientul mort) Bine că au marcat în min.89 si nu in min. 85 ca ne mai dădeau un gol.


Ce am remarcat, ne lipsește un lider la mijlocul terenului, care să ordoneze si sa organizeze jocul . Nu stiu dar parcă prea îl forțează si-l scoate în fața pe Chiriches, care nu are carisma, alura si mai nou nici valoarea necesară pe care trebuie să o aibă un lider. Nu stiu dar băiatul ăsta chiar s-a plafonat, parcă s-a ars prea repede, cred că mai sus de atât nu mai poate. Deci dacă ar fi să plece de la Napoli,s-ar duce-n jos, la o echipă mai slab cotată.

Dar sa mergem mai departe. Elveția. Trebuie să luăm toate punctele musai, altfel e groasă. V-a trebui să jucăm si de la mijloc în sus. Atunci sa vezi provocare. Elvețienii nu sunt naivi precum Georgia (ok amical), Ins.Feroe, Finlanda si chiar Ungaria.

Am remarcat multe păreri despre Franța (că nu au echipa,ca nu joacă nimic etc.) eu zic ca Franța va juca cel puțin finala.Și am multe argumente dar pun punct.

1.Nu a fost fault la portar (scuze la Tatarusanu)

2.La penlty, 5 din 10 arbitri ar fi dat . Noi am avut noroc Kassay a fost unu din aia 5 care dădeau. Da' a fost.

3. Baietii au reusit sa le blocheze toti jucatorii cheie cu exceptia lui Payet. A centrat de cate ori a vrut, iar apoi a marcat si golul. Pacat , am fi meritat un punct. Capul sus, mergem inainte.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu