miercuri, 13 ianuarie 2016

Simona Halep nu are obiectiv la Australian Open

Simona Halep a marturisit ca nu are niciun obiectiv la primul turneu de Grand Slam al anului.

A doua jucatoare a lumii spune ca vine dupa o accidentare care a scos-o putin din ritm, motiv pentru care nu isi propune decat sa se bucure de meciurile de la Melbourne.

Cu toate acestea, ea anunta ca vrea sa obtina cat mai multe victorii la Australian Open.

"Sper sa fiu sanatoasa si sa fiu apta pe parcursul celor doua saptamani de la Australian Open. Echipa mea mi-a spus ca a avut loc tragerea la sorti si ca voi intalni o jucatoare venita din calificari. Asta e tot ce stiu. Nu ma intereseaza tragerea la sorti.

Toate meciurile sunt grele la acest nivel. Eu vreau doar sa dau tot ce am mai bun, sa raman pozitiva pe toata durata meciului si sa am o atitudine buna.

Nu am asteptari pentru Australian Open. Am fost accidentata. Voi merge la Melbourne ca sa incerc sa dau tot ce am mai bun. Este tot ce pot sa fac acum. Nu am asteptari, vreau sa ma bucur de tenis si sa castig cat mai multe partide", a spus Halep intr-o conferinta de presa.

Simona Halep a disputat numai trei meciuri oficiale in acest sezon, toate la Sydney, acolo unde a ajuns pana in semifinale.

Chiar si asa, ea sta ceva mai bine decat principalele rivale, Serena Williams si Maria Sharapova, care nu au evoluat din cauza problemelor medicale.

Romanca este cap de serie numarul doi la Australian Open, primul turneu de Grand Slam din 2016 urmand a incepe saptamana viitoare.

Marile legende ale tenisului feminin au o singura favorita la castigarea Australian Open, iar alegerea lor reprezinta o mare surpriza.

Ocupanta locului 16 in clasamentul WTA, Victoria Azarenka, este considerata viitoarea campioana de la Australian Open de catre Lindsay Davenport si Chris Evert.

"Azarenka trebuie luata in serios. Omule, arata bine! Pare pregatita, mult mai pregatita si mai rapida. E mai pregatita ca oricand. Eu cred ca Vika va castiga turneul. Pe Serena n-am vazut-o jucand, ar putea fi vulnerabila in primele tururi. Imi place Vika!", a spus Davenport la emisiunea Beyond the Baseline.

Chris Evert impartaseste si ea opinia lui Davenport si a continuat: "Vika iubeste cu siguranta Australia, a castigat aici de doua ori. A jucat bine si anul trect, dar s-a lovit de Serena, dar chiar si asa i-a pus multe probleme", a comentat Evert.

Azarenka arata o revenire de forma in ultimele luni sub comanda lui Wim Fissette. Ea are doua titluri la Antipozi, in 2012 si 2013.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu