Campania se va desfăşura la nivel naţional în perioada 26 octombrie 2015, ora 00:00:01 – 24 decembrie 2015, ora 23:59:59.
La campanie participă următoarele produse: Delma Sandviş 250 g, Delma Sandviş 500 g, Delma Sandviş 1.000 g comercializate /distribuite în perioada campaniei de către Unilever South Central Europe SA pe piata din Romania, având aplicate pe capacul cutiilor o etichetă promoţională ce contine vizualul, mecanica, codul promo şi premiile campaniei.
Pentru a participa la campanie, participantii trebuie să achiziţioneze orice produs Delma participant la campanie şi să trimită către organizator în perioada Campaniei, codul promo tipărit pe capacul cutiei sau pe eticheta promoţionala de pe produsul Delma achiziţionat, folosind una din următoarele două modalităţi de înscriere prezentate în continuare:
- prin SMS la numărul 1870 (număr cu tarif normal valabil în reţelele Orange, Vodafone, Telekom Mobile);
- prin înscrierea directă pe pagina web a campaniei, completând formularul de înscriere ce se află postat pe pagina campaniei de pe www.delma.ro;
Un cod promo va putea fi înscris în campanie de către un singur participant, doar prin una dintre modalitatile de inscriere. Un participant se poate înscrie în campanie, indiferent de modalitatea de înscriere aleasă, cu maximum 10 coduri promo valide înscrise în cursul aceleiaşi zile.
Toti participanţii trebuie să păstreze toate capacele cutiilor Delma Sandviş (variantele Delma Sandviş 250 g, Delma Sandviş 500 g, Delma Sandviş 1000 g) care conţin codurile promo pe care le-au înscris, pentru ca în cazul contactării acestora daca vor fi trasi la sorti ca posibili câştigători, să le poată prezenta spre a fi validaţi drept căştigători în vederea înmânării premiului.
În cadrul acestei campanii se acordă în total 60 de premii, cate un premiu pentru fiecare zi de campanie. Fiecare premiu are o valoare comerciala de 600 de lei (TVA inclus) si este compus din:
- un aparat sandwich maker
- un filtru de cafea
- un set de cutite
- un blender
- o tigaie 24CM
- o oala mica 22CM – 7.2L
- o oala mare 28CM – 13.5L
Cele 60 de premii zilnice sunt pentru fiecare din cele 60 de zile în care se desfăşoară Campania. Adica se acorda câte un premiu pentru fiecare zi de Campanie. Câştigătorii premiilor sunt stabiliţi prin tragere la sorti. Tragerile la sorti, la care participă codurile înscrise în Campanie in fiecare saptamana de Campanie, sunt conform programarii de mai jos:
- pentru primele patru saptamani de campanie (26.10 - 01.11; 02.11 - 08.11; 09.11 - 15.11 si 16.11 - 22.11) - extragerea se face pe 23.11.2015;
- saptamana 23.11 - 29.11 - extragerea se face pe 30.11.2015;
- saptamana 30.11 - 06.12 - extragerea se face pe 07.12.2015;
- saptamana 07.12 - 13.12 - extragerea se face pe 14.12.2015;
- saptamana 14.12 - 20.12 - extragerea se face pe 21.12.2015;
- saptamana 21.12 - 24.12 - extragerea se face pe 28.12.2015;